بیت‌کوین (BTC) در روز پنجشنبه به بالاترین قیمت خود در این ماه، یعنی ۶۳,۸۰۰ دلار، نزدیک شد و پس از آن کمی کاهش یافت و به بالای ۶۳,۰۰۰ دلار بازگشت. این افزایش قیمت به دنبال کاهش قابل توجه نرخ بهره توسط فدرال رزرو بود که باعث افزایش تحمل ریسک سرمایه‌گذاران در انواع دارایی‌ها شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین نزدیک به ۶ درصد افزایش یافت و از افت نوسانی زیر ۶۰,۰۰۰ دلار در روز چهارشنبه بازیابی شد. همچنین، اتریوم (ETH) نیز با افزایش بیش از ۷ درصدی از میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته‌ای خود بازگشت.

شاخص Coin Desk 20، که نمایی از بازار ارزهای دیجیتال است، با افزایش ۸ درصدی عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین و اتریوم داشت و نشان‌دهنده نقش مهم آلت‌کوین‌ها در این رالی صعودی بود. توکن‌های سولانا (SOL)، آوالانچ (AVAX) و آپتوس (APT) بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافتند.

تحلیلگران بر این باورند که با نزدیک شدن به پایان سپتامبر، بیت‌کوین ممکن است وارد یک دوره صعودی شود. بر اساس داده‌ها، اکتبر معمولاً ماهی با بازده بالا برای بیت‌کوین بوده است و میانگین بازده آن در این ماه ۲۳ درصد است.

چه در انتظار بازار است؟

با توجه به داده‌های موجود برای انقضای ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ در صرافی Deri bit، علاقه زیادی به قیمت‌های بالای ۷۰,۰۰۰ دلار وجود دارد. این موضوع نشان‌دهنده احساسات صعودی در بازار است.

در حالی که سپتامبر معمولاً ضعیف‌ترین ماه برای بیت‌کوین بوده است، انتظار می‌رود که دوره‌های بعدی سال جاری بازده‌های قابل توجهی را برای این دارایی رقم بزنند.

به طور کلی، با توجه به شرایط کنونی بازار و تصمیمات فدرال رزرو، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال ممکن است در مسیر رشد قابل توجهی قرار بگیرند.

 

بیتکوین 64000 دلاری

 

منبع: cointelegraph.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *