رمز ارز نگاران

خدمات هتلینگ

از آن جایی که استخراج بیت کوین و بیشتر ارزهای دیجیتال در خانه و مکان های غیرصنعتی کاری بسیار سخت و پرهزینه و همچنین غیرقانونی است! و بدون گرفتن مجوزات لازم غیرممکن…..مردم به دنبال راهکارهایی ارزان تر می گردند که در آن خبری از مصرف برق های آنچنانی بوسیله تجهیزات نباشد. تجهیزاتی که گاها به سرعت از رده خارج می شوند و کارایی شان را از دست می دهند.

پس باید دنبال روش بهتری بود تا بتوان از بازار ارزهای دیجیتال و به ویژه ماینرهای استخراج کننده بیت کوین و دیگر ارزهای ارزشمند به خوبی سود کرد و نگرانی های مربوط به هزینه های برق، تعمیر و نگهداری دستگاه ها را به حداقل رساند. 

خدمات هتلینگ رمز ارز نگاران
خدمات هتلینگ رمز ارز نگاران
خدمات هتلینگ رمز ارز نگاران

ماینر هتلینگ چه مزایایی دارد؟

از سال گذشته که دولت و وزارت نیرو با قوانین سخت گیرانه مانع از استفاده استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال از برق های یارانه ای کشاورزی و صنعتی شد، استخراج بیت کوین و دیگر ارزها به سادگی گذشته نیست و بهتر است بگوییم صرفه اقتصادی آنچنانی ندارد! البته اگر با تعرفه برق خانگی محاسبه شود.

اگر هم قرار باشد از برق صنعتی و کشاورزی استفاده شود که بلافاصله فارم ها و یا مکانی که دستگاه های ماینر در آن قرار دارند، شناسایی و پلمپ خواهند شد.

در نتیجه و با این تفاسیر بهتر است سرمایه گذاران و صاحبان دستگاه های قانونیِ ماینر به جای استفاده از برق های رایانه ای به اجاره فارم های قانونی بیاندیشند؛ مکان هایی که مشکل برق ندارند و تمام شرایط نگهداری دستگاه های ماینر را نیز دارند.
فارم های قانونی با برخورداری از منبع تغذیه قوی برق می توانند بدون هیچ مشکل و نویزی برق دستگاه های ماینر را تامین کرده و مقدار خاموش بودن دستگاه را به حداقل برسانند.

 

ماینر هتلینگ و یا نگهداری ماینرها در فارم های قانونی یکی از این روش ها است که اخیرا به دلایل زیادی مانند سخت گیری های دولتی مبنی بر استفاده غیرمجاز برق های رایانه ای، مورد توجه ماینرداران و سرمایه گذاران ماینر قرار گرفته است.

همچنین این مکان های نگهداری ماینر، دارای سیستم های تهویه قوی هستند که مانع از بالا رفتن دمای فارم می شود و اجازه نمی دهد دما بیشتر از 25 درجه سانتی گراد شود. دمای بالا می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به پردازنده های الکتریکی ماینرها وارد کند.

مراقبت های منظم و سرویس و تعمیر دوره ای ماینرها در فارم های قانونی از دیگر مزیت های ماینر هتلینگ است؛ موردی که تقریبا از چشم سرمایه گذاران دور می ماند و کمتر به آن توجه می کنند.

ماینر هتلینگ در رمز ارز نگاران به چه صورت است؟

رمز ارز نگاران با دریافت مجوز تولید و مونتاژ دستگاه های ماینر از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران در سال 1399 شروع به کار کرد و اکنون توانسته با بکارگیری نیروهای مجرب و داشتن یک استراتژی مناسب و هدفمند، در مدت اندک به خوبی توسعه یابد و علاوه بر تولید و مونتاژ دستگاه های استخراج کننده رمز ارز در زمینه هتلینگ ماینر، فروش قطعات ماینر, تعمیرات ماینر و قطعات آن و مشاوره و راه اندازی فارم قانونی نیز وارد شود و نتایج قابل قبولی را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کند.

هتلینگ رمز ارز نگاران

نیاز به مشاوره بیشتر دارید ؟

فارم های قانونی ما در ایران هستند و شما برای درخواست هتلینگ می توانید با شماره 09901234053 تماس بگیرید تا قرارداد ماینر هتلینگ در اختیارتان گذاشته شود و مشاوره های لازم نیز توسط کارشناسان ما در بخش هتلینگ و اجاره فارم های قانونی به شما داده شود. .