طبق داده‌های CoinGlass سپتامبر به طور تاریخی ماهی با عملکرد ضعیف برای قیمت بیت‌کوین بوده است، اصولاَ با بازده متوسط ۴.۶۹٪-، که آن را به عنوان بدترین ماه بر اساس بازده متوسط معرفی می‌کند.

با این حال، قیمت بیت‌کوین به طور تاریخی پس از روند نزولی سپتامبر، برای سه ماه متوالی افزایش یافته است.

بیت‌کوین به طور متوسط ۲۲.۹٪ بازده برای اکتبر، ۴۶.۸٪ برای نوامبر — که به طور تاریخی دومین ماه برای قیمت خوب بیت‌کوین است — و ۵.۴٪ بازده متوسط ماهانه برای دسامبر دارد.

در سال 2020 که سال نصف شدن بیت‌کوین بود، قیمت در اکتبر بیش از ۲۷٪ و در نوامبر بیش از ۴۲٪ افزایش یافت و یک رالی شش‌ماهه را تا مارس ۲۰۲۱ تجربه کرد.

 تحلیلگران به رالی قریب‌الوقوع بیت‌کوین اشاره می‌کنند…

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که با نزدیک شدن به پایان سپتامبر، بیت‌کوین ممکن است شروع به افزایش کند. الگوهای تاریخی نشان می‌دهد که پس از هر دوره نزولی در سپتامبر، بازار معمولاً واکنش مثبتی نشان می‌دهد و این بار نیز ممکن است مشابه باشد.

با توجه به داده‌ها و الگوهای تاریخی، همانطور که گفتیم بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که بیت‌کوین در ماه‌های آینده به سمت یک رالی قوی حرکت کند. این پیش‌بینی‌ها نشان‌دهنده تمایل بازار به افزایش قیمت پس از یک دوره نزولی هستند و ممکن است سرمایه‌گذاران را ترغیب کند تا در این زمان وارد بازار شوند.

رالی قریب الوقوع بیت کوین

 

منبع: cointelegraph.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *