اگر شما قصد دارید بتوانید از طریق ماین کردن بیت کوین به کسب درآمد بپردازید، باید ماینر هایی با قدرت بالا داشته باشید. قبل از اینکه به ماین کردن بیت کوین بپردازید و دستگاه ماینر خود را راه اندازی کنید باید بتوانید نرم افزار مناسب را نصب و ماینر خود را به بهترین استخر استخراج متصل کنید.
در قدیم استخراج بیت کوین و دیگر ارز های دیجیتال بسیار ساده بود و هر فردی می توانست با سیستم شخصی در منزل این ارز دیجیتال را استخراج کند. اما امروزه روز به دلیل حجم بالا شبکه و بالارفتن تعداد ماینر های دیگر نمی توانید با سیستم شخصی خود ارز دیجیتال استخراج کنید. حتی ماینر ها نیاز دارند که تمام قدرت خود را یکی کنند و از آن استفاده کنند.

بهترین استخر بیت کوین برای ایرانیان

استخر بیت کوین یا ماینینیگ جایی است که قدرت تمام ماینر ها یکپارچه می شود و با هم برای حدس بلاک تراکنش تلاش می کنند. در زبان ساده تمام قدرت خود را به صورت یکپارچه در می آورند و قدرت کسب درآمد خود را افزایش می دهند. البته که قدرت دستگاه و تعداد آن‌ها نیز در کسب درآمد شما تاثیر دارند.

ماینر ها یا استخراج کننده در واقع با اتصال به شبکه اصلی و انجام تراکنش به کسب درآمد می پردازند. ماینرها کارهایی از قبیل انتقال تراکنش ها، اعتبار سنجی امضاء ها و…. را بر عهده دارند. در ادامه بهترین استخر استخراج بیت کوین در سال 2022 را برای شما بررسی می کنیم.

انتخاب بهترین استخر ارز دیجیتال

برای انتخاب استخرهای استخراج ارز دیجیتال باید چند مشخصه مهم را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اندازه استخر، هزینه ‌ها، خط مشی پرداخت و….. را باید قبل از انتخاب بررسی کنید که در ادامه همه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

 اندازه استخر ارز دیجیتال

هر چقدر اندازه استخر ارز دیجیتال بیش‌تر باشد، درآمد افزایش میابد، اما به همان اندازه دریافتی شما کم‌تر است؛ زیرا مبلغ کسب شده بین اعضا تقسیم می شود. استخر با سایز بزرگ پرداخت های منظمی دارد که این نیز مزیت خوبی محسوب می شود. استخر‌های کوچک هم پرداخت منظمی دارند، اما این پرداخت‌ها نظم استخر بزرگ را ندارد. استخر بزرگ و کوچک در دراز مدت تقریبا بازدهی یکسانی دارند.

هزینه‌های استخر ارز دیجیتال
یکی از مهم‌ترین مشخصه ها برای انتخاب استخر‌های ماینینگ این است که آیا از شما حق عضویت دریافت می کنند یا خیر؟ بعضی از استخر‌ها در قبال عضویت از شما حق عضویت دریافت می کنند. اما بعضی از استخر‌ها هیچ حق عضویتی ندارد و می توانید کاملا رایگان عضو این استخر‌ها شوید. هزینه‌های استخرها ممکن است درصدی از درآمد ماهیانه باشد. استخرها تا 5 درصد از حقوق ماهیانه شما را برای حق عضویت دریافت می کنند.
امنیت استخر ارز دیجیتال
یکی از تهدیداتی که هر استخر استخراج ارز دیجیتال را تهدید می کند؛ خطر هک شدن است. شما برای جلوگیری از این اتفاق می توانید با استخر‌های با سابقه و سرشناس قرارداد ببندید. شما می توانید از افرادی که عضو آن استخر هستند یا قبلا عضو بودند، پرسش کنید که آیا راضی هستند؟ می توانید نظرات آن‌ها را در مورد آن استخر مطالعه کنید. البته که ممکن است نظرات منفی ثبت کرده باشند، اما شما سعی کنید بیش‌تر نظرها را مورد بررسی قرار دهید.
پرداخت استخر ارز دیجیتال
حتما قبل از عضویت در استخرها به این موضوع دقت کنید. بعضی از استخرهای ارز بیت کوین، پرداخت روزانه دارند؛ اما بعضی اینگونه نیستند و برای پرداخت باید شرایطی را انجام دهید تا مبلغ به حساب شما واریز شود. بنابراین با توجه به این معیار‌ها، بهترین گزینه استخر بیت کوین را انتخاب نمایید.

بهترین استخر بیت کوین سال 2022

هر سال یا بهتر است بگویم هر ماه ممکن است استخرهای جدید تاسیس شوند؛ برای همین شما باید از بین همه آنها ایمن‌ترین و بهترین موارد را انتخاب کنید. در ادامه بهترین استخرهای بیت کوین را مورد بررسی قرار می دهیم؛ همراه ما باشید.

استخر بیت کوین Antpool

این استخر یک استخر چینی متعلق به شرکت Bitmain هست که این شرکت یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ساخت لوازم ماینینگ موجود در دنیا می باشد. این شرکت در سال 2014 سایت Antpool را ایجاد و کار خود را در قالب استخر استخراج رمز ارز راه اندازی کرد. این استخر تا سال 2018 بین بهترین استخر‌ها برای استخراج انواع رمز ارزها بود، اما الان به یکی از بهترین استخرهای رمز ارز دنیا جهت استخراج بیت کوین تبدیل شده است. افرادی که از سخت افزارهای بیت مین استفاده می کنند به راحتی می توانند به استخر Antpool نیز متصل شوند.

استخر بیت کوین Antpool

استخر بیت کوین btc.com

استخر btc.com یکی از بهترین استخر‌ها برای استخراج بیت کوین است. این استخر از سال 2016 معروف شده است، زیرا به دلیل روش پرداخت اختصاصی و امنیت بالا طرفدارهای زیادی را به خود اختصاص داده است. در کل میانگین کارمزد این استخر به 4 درصد از درآمد ماهیانه می رسد. البته که به دلیل تحریم های آمریکا این شرکت به آی پی‌های ایران اجازه عضویت نمی دهد. این شرکت هم توسط شرکت چینی به نام Bitmain اداره می شود. آدرس این سایت btc.com می باشد.
اما چون موضوع این مقاله بهترین استخر بیت کوین برای ایرانیان است در ادامه به استخرهایی اشاره می کنیم که به آیپی های ایرانی نیز اجازه فعالیت می دهد تا مشکلی در زمان استفاده از خدمات نداشته باشید.

بهترین استخر بیت کوین برای ایرانیان

استخر بیت کوین Bitfury

این استخر یکی از نمونه‌هایی است که به ایرانیان اجازه عضویت می دهد و ایرانیان می توانند از آن استفاده کنند. شرکت Bitfury اوایل، در حوزه تولید قطعات سخت افزاری برای استخراج فعالیت داشته است. این شرکت کارمزدی بین 2 تا 3.5 درصد دریافت می کند.

استخر بیت کوین Bitfury

استخر بیت کوین Bw

استخر BW یکی از دیگر استخر‌هایی که است که به ایرانیان خدمات متعددی ارائه می کند. این شرکت به غیر از خدمات استخر، دیگر خدمات مربوط به ارز دیجیتال را نیز پوشش می دهد.
ما در این مقاله بهترین استخر های  بیت کوین برای ایرانیان به طور کامل معرفی کردیم. اگر قصد دارید که در استخرهای استخراج بیت کوین عضو شوید، حتما قبل از آن کاملا تحقیق کنید و مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که به دلیل وجود مشکل برای ایرانیان در استفاده از خدماتی که استخر‌ها ارائه می‌دهند، حتما از معتبرترین استخر‌هایی استفاده کنید که امکان ارائه خدمات با آیپی‌های ایرانی را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *