ماینرهای اینوسیلیکون یکی از پرفروشترین مدل های موجود در بازار است. این ماینر با پوشش دهی ارزهای دیجیتال مختلف توانسته است در بین بسیاری از استخراج کننده های ارز دیجیتال جایگاه ویژه ای داشته باشد. تعمیر ماینر اینوسیلیکون در رمز ارز نگاران توسط نیروی خبره انجام می شود . برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر ماینر اینوسیلیکون

ماینرها به عنوان اصلی ترین وسیله برای استخراج ارزهای دیجیتال نباید به هیچ عنوان متوقف شود. حتی یک دقیقه خرابی این دستگاه ها به ضرر ما تمام خواهد شد. از این رو سرویس به موقع و درست دستگاه ماینر اینوسیلیکون به ماندگاری بیشتر آن کمک خواهد کرد. در این میان در صورت بروز هر گونه مشکل و یا خرابی نیاز است که هر چه سریعتر ماینر تعمیر شود.
مدل های متنوع آن از نظر اجزاء تشکیل دهنده، میزان ولتاژ مصرفی، نویز، نوع الگوریتم و از همه مهمتر نرخ هش دستگاه به مدل های مختلفی تقسیم می شود و این امر باعث می شود که هر استخراج کننده با توجه به میزان نیاز خود و همچنین توان مالی بهترین دستگاه ماینر را انتخاب کرده و خریداری نمایند. این دستگاه نیز سرویس ساده ای دارد و تعمیر آن در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

تعمیر ماینر اینوسیلیکون

دستگاه ماینر اینوسیلیکون به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود و در صورت سرویس به موقع این دستگاه به راحتی می توانید آن را تا مدت ها برای استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید. در صورتی که ماینر شما دارای مشکلات زیر باشد برای تعمیر ماینر اینوسیلیکون خود اقدام کنید.

تعمیر ماینر اینوسیلیکون
از جمله دلایل اصلی خراب شدن دستگاه ماینر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

استهلاک دستگاه

بدیهی است که یک دستگاه طول عمر مشخصی دارد و نمی توان انتظار داشت یک قطعه الکترونیکی برای مدت ده ها سال بدون نیاز به، ‌به‌روزرسانی کار کند.
هر چه باشد دستگاه ماینر صبح تا شب بدون وقفه در حال فعالیت و تراکنش است و نمی توان انتظار داشت تا ابد کار کند. بنابراین نمی توان از استهلاک دستگاه اجتناب کرد اما باید هوشیار باشید، به دستگاه های قدیمی تر توجه بیشتری کنید و در اولین فرصت ممکن آن ها را جایگزین نمایید. به این شکل می توانید از فاجعه پیشگیری نمایید.

مشکلات نرم افزاری

در صورتی که ماینر اینوسیلیکون دچار مشکل نرم افزاری شد بهتر است که آن را ریست کنید و یا اینکه آن را خاموش و روشن نمایید. اما اگر از فریم ویر کرک شده استفاده می کنید این را بدانید که ممکن است مشکل از آن باشد. در ضمن دانستن این موضوع نیز خالی از لطف نیست که فریم ویرهای کرک شده ممکن است فرصت به سرقت بردن ارزهای دیجیتال استخراج شده را فراهم کند.

بالا بودن دمای هوای محیط

همان طور که می دانید دستگاه های ماینر همگی باید در محیطی بسیار خنک کار کنند. هر چه محیط فعالیت ماینر سیلیکون خنک تر باشد، تراکنش های انجام شده سرعت بیشتری خواهد داشت و دستگاه شما از خرابی و نیاز به سرویس و تعمیر فاصله می گیرید.
دمای هوای محیط در بروشور آن ذکر شده است و اگر به این دما توجه نداشته باشید باید هر چه سریع تر محیط را خنک کنید. استفاده از تهویه و کولرهای پیشرفته که به صورت مداوم فعالیت می کنند به شما کمک می کند که با این مشکل مواجه کنید.

بالا بودن رطوبت هوای محیط

هر دستگاهی که با برق کار می کند در برابر رطوبت حساس است و دستگاه ماینر اینوسیلیکون نیز از این قائده مستثنی نیست. اگر محیطی که دستگاه های ماینرتان را در آن نصب کرده اید رطوبت بیشتر از حد استاندارد دارد، باید بدانید که نیاز به تعمیر و جایگزین کردن دستگاه افزایش می یابد.

مشکلات ناشی از نوسانات برق

نوسانات برق از دیگر مشکلاتی که ممکن است دستگاه ماینر را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است باعث سوخت مدارات ماینر شود. در صورت بروز چنین مشکلی چاره ای نخواهید داشت به جز جایگزین کردن قطعه سوخته شده. برای این کار بهتر است که جریان برق محیط نصب ماینرها را به شکلی منظم چک کنید و از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری نمایید.

مشکلات سخت افزاری دستگاه

دستگاه ماینر متشکل از تعدادی زیادی زیرمجموعه است که هر کدام قسمتی از کار ماینینگ را بر عهده دارند. از جمله مشکلاتی که ممکن است برای ماینر شما به وجود بیاید شامل موارد زیر می شود:

  •  خرابی برد دستگاه ماینر اینوسیلیکون که شامل عیب یابی پردازنده ها و GPUها می شود.
  • خرابی Main board ماینر و مشکلات ناشی از هنگ و داغ کردن آن
  •  خرابی فن دستگاه ماینر اینوسیلیکون که شامل کند شدن دستگاه ماینر و صداهای نامتوازن می شود
  •  خرابی پاور دستگاه ماینینگ که شامل پاور اکسترنال و پاور متصل به دستگاه می شود
  •  خرابی مودم ماینر
  •  خرابی سوئيچ و روترهایی که به دستگاه ماینر متصل می شوند
  •  خرابی و نیاز به تعویض چیپ های برد کنترلر و هش برد

رفع مشکلات ماینر اینوسیلیکون چگونه است؟

مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه ماینر اینوسیلیکون پیش بیاید را قبلا بررسی کردیم. اما چگونه می توان این مشکلات را رفع کرده و یا از بروز آن ها پیشگیری کرد:
شرایط محیطی محل نصب ماینر را مساعد کنید.
اولین و مهم ترین اقدامات لازم برای استفاده و پیشگیری از خرابی ماینر فراهم آوردن محیطی ایمن است. محیطی که دمای آن تا جایی که ممکن است پایین باشد.
هرچه دمای محیط پایین تر باشد، شرایط برای فعالیت ماینر بهتر خواهد بود. رطوبت هوا را به صورت مداوم کنترل کنید. کنترل کردن دمای محیط دستگاه شما را از خرابی ناشی از رطوبت مصون می دارد.

سلامت فن ها را چک کنید

فن دستگاه ماینر اینوسیلیکون برای فعالیت بهتر دستگاه مهم است. سعی کنید در دوره های منظم از سلامت این فن ها مطمئن شوید. این باعث خواهد شد که دستگاه در طولانی مدت دچار خرابی نشود. چون خرابی فن باعث خرابی دیگر قطعات دستگاه ماینر می شود و باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن در نظر داشته باشید.

به صورت منظم دستگاه ها را تمیز کنید

حتما می دانید که وجود گرد و غبار در دستگاه ماینر باعث می شود که الکتریسیته ساکن روی برد بشنید و این امر ممکن است در یک لحظه باعث بروز خسارات جبران ناپذیری شود. از این رو در دوره های زمانی منظم دستگاه های ماینر خود را با دستگاه مخصوص پاک سازی نمایید.

استفاده از نرم افزارهای مورد اعتماد

مشکلات فریم ویر از دیگر مشکلاتی است که نه تنها ممکن است باعث خرابی دستگاه ماینر شود بلکه ممکن است باعث به سرقت رفتن ارزهای به سرقت رفته نیز بشود.
از این نظر بهتر است از فریم ویرهای با امنیت بالا و خریداری شده استفاده کنید که امنیت ارزهای شما را تضمین می کند. از آنتی ویروس های به روز دنیا برای این کار استفاده کنید و آن را سالانه آپدیت نمایید. به هیچ عنوان سراغ سایت ها و لینک های مشکوک نروید و ماینر خود را به خطر نیاندازید.

مشکلات سخت افزاری

در صورت بروز هر گونه مشکلات سخت افزاری چاره ای نخواهید داشت به جز کمک گرفتن از تعمیرکار کارکشته برای تعمیرات ماینر که در زمینه تعمیر و سرویس دستگاه های ماینر تجربه دارند.

برای ثابت نگه داشتن ولتاژ برق در تمام طول روز باید از سیستم های پیشرفته برق رسانی کمک بگیرید و به صورت مرتب سلامت این سیستم ها را چک کنید. منبع تغذیه تمام ماینرهای ارز دیجیتال، برق است و در صورتی که جریان برق با مشکل مواجه شود احتمال بروز خرابی افزایش می یابد.

تعمیر و سرویس ماینر اینوسیلیکون a10

ماینر اینوسیلیکون a10 یکی از دستگاه های پرفروش این شرکت است. مدل a10 با 500 مگاهش در ثانیه هش ریت و امکان استخراج ماین های Ethereum Classi، Ethereum ، Musicoin و Ubiq شناخته می شود.
با رعایت نکات اولیه می توانید این دستگاه را برای سال ها استفاده کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری می توانید با مراجعه به تعمیرکار معتبر آن را تعمیر کرده و به چرخه استخراج باز گردانید.

تعمیر و حل مشکلات ماینر t2tz

ماینر t2tz با 30 تراهش نرخ هش از جمله دستگاه های قدرتمند است. این دستگاه نیز نیاز به شرایط محیطی ایده آل دارد و در صورتی که بتوانید محیط را برای فعالیت محیا کنید در بازه زمان طولانی مدتی از این ماینر استفاده نمایید.

تعمیر و حل مشکلات ماینر t2tz

حل مشکل و تعمیر ماینر اینوسیلیکون سری T3, T2

ماینر سری T3, T2 با هش ریتی بین 32 تا 50 تراهش در هر ثانیه گزینه های مناسبی برای نصب هستند. این سری از ماینرها نیز نیاز به فراهم آوردن شرایط محیطی ایده آل دارند و بهتر است علاوه بر نکات سرویس و نگهداری از سخت افزاری به مشکلات نرم افزاری آن نیز توجه داشته باشید. در صورت بروز هر گونه مشکلات سخت افزاری باید برای تعمیر آن اقدام کنید.

حل مشکل و تعمیر هشبرد ماینر اینوسیلیکون T2T T2Tz T2Th T3

هشبرد یکی از مهم ترین قطعات یک ماینر به شمار می آید و بدون آن به هیچ عنوان نمی توان فرایند استخراج ارز دیجیتال را انجام داد. در ضمن این قطعه بسیار گران قیمت است و در صورت بروز هر گونه مشکل باید آن را تعمیر و در اکثر موارد جایگزین نمایید. از این رو فراهم آوردن شرایط محیطی ایمن، کنترل میزان رطوبت و دما، کنترل جریان برق و … همگی باعث افزایش ماندگاری دستگاه خواهد شد. در این میان در صورت بروز هر گونه مشکل در هشبرد ماینر اینوسیلیکون T2T T2Tz T2Th T3 باید آن را به یک تعمیرکار زبده ارجاع بدهید.
تعمیرکاران رمز ارز نگاران در صورت امکان قطعه را تعمیر می کنند تا هزینه ها را به میزان مشخصی کاهش دهند و در صورت عدم امکان تعمیر، این قطعه تعویض خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *