64 درصد از والدینی که از بلاک چین استفاده می‌کنند می‌خواهند رمزارز در مدارس آموزش داده شود!

بر اساس این نظرسنجی، مادران و پدران آمریکایی تحصیل‌کرده در زمینه کریپتو، در حال حاضر به طور متوسط ​​766 دلار برای آموزش کریپتو، فوق برنامه برای فرزندان خود خرج می کنند.
مطالعات جدید نشان می‌ دهد بیش از دو سوم والدین و فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی فعال در حوزه ی کریپتو در ایالات متحده معتقدند رمزارز باید در مدارس آموزش داده شود تا دانش‌آموزان درباره آینده اقتصاد بیاموزند.
در نظرسنجی جدید منتشر شده از پلتفرم آموزشی آنلاین Study.com، این شرکت دریافت که 64 درصد از والدین و 67 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی که در نظرسنجی شرکت داشته اند، معتقدند که ارزهای دیجیتال باید بخشی از آموزش اجباری باشند.
هر دو گروه در مورد بلاک چین، متاورس و توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) دیدگاه های کمی متفاوت داشتند، با این حال، حدود 40 درصد معتقد بودند که این موضوعات باید در برنامه درسی نیز گنجانده شوند.

به منظور شرکت در این نظرسنجی، والدین و فارغ التحصیلان دانشگاه غربالگری شدند تا اطمینان حاصل شود که سطح کافی از درک فناوری بلاک چین، رمزنگاری، NFTs و Metaverse را دارند و کسانی که در این موضوعات درک و شناخت کافی نداشتند، از مشارکت محروم شدند.

این نظرسنجی شامل 884 والدین آمریکایی و 210 نفر بود.
بر اساس مرکز تحقیقات داده ی Pew، حدود 88 درصد از آمریکایی ها حداقل در مورد ارزهای دیجیتال شنیده اند، در حالی که 16 درصد از ساکنان ایالات متحده در مقطعی از زندگی خود ارزهای دیجیتال را سرمایه گذاری یا معامله کرده اند.

این نظرسنجی نشان داد که والدین و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که روی رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند، احتمالاً به آموزش کریپتو کمک می‌ کنند، به‌طوری‌ که سه‌ چهارم والدین مشغول در این زمینه، متوسط ​​۷۶۶ دلار در آموزش کریپتو به فرزندان‌ شان کمک می‌ کنند، در حالی که بیش از سه‌ چهارم فارغ التحصیلان این حوزه به طور میانگین ​​1086 دلار برای آموزش هزینه کردند.
دانشگاه کانکتیکات و دانشگاه ایالتی آریزونا از جمله کالج های مستقر در ایالات متحده هستند که دوره های مقدماتی را در زمینه فناوری بلاک چین و برنامه های کاربردی رمزنگاری ارائه کرده اند.

به گفته ماریان لوئیس، استاد کانکتیکات، کلاس اختیاری چهارده هفته‌ ای دانشگاه او برای کمک به دانش‌آموزان طراحی شده است تا چگونگی مدیریت ارزهای دیجیتال و تاثیر آن ها بر اقتصاد آموزش داده شود. دانشگاه های معتبری مانند موسسه فناوری ماساچوست (MIT) و دانشگاه هاروارد نیز شروع به ارائه دوره های مشابه کرده اند.
این نظرسنجی همچنین نشان داد که هر دو گروه موافق بودند که یادگیری در مورد «آینده اقتصاد » مهم‌ترین بوده و همچنین ابزاری برای «تنوع سرمایه‌گذاری»، «ایجاد فرصت‌ ها» و «توسعه ذهن سرمایه‌ گذاری»است.
کالین مایلز، مدیر عامل TZ APAC پیشنهاد می کند که رمزارز را می توان در برنامه های درسی مدارس متوسطه و عالی در طی سه تا پنج سال گنجاند، او اظهار داشت: «به طور کلی، این روند به یک پایه اصلی تبدیل خواهد شد، زیرا تعداد زیادی از مشاغل جدید هیجان انگیز از محیط Web3 می آیند. بنابراین، مؤسسات آموزشی وظیفه دارند تا به دانش‌آموزان خود برای این تغییر مهم کمک کنند.»

اریک آدامز شهردار نیویورک نیز سال گذشته در مصاحبه ای گفت که مدارس محلی باید از فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال استقبال کنند: «ما باید مدارس خود را برای آموزش فناوری [بلاک چین] باز کنیم تا این شیوه جدید تفکر را آموزش دهیم.»

منبع: cointelegraph.com

 

آموزش بلاکچین در مدارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *