بازار نزولی و خرسی بهترین زمان برای پیشرفت است!!!

مدیر اجرایی ساتو می‌گوید عدم قطعیت در بازار نزولی بهترین زمان برای ساختن و یادگیری است.

فانی فیلیپ، مدیر عامل شرکت Sato Technology، این باور را دوچندان کرد که بازارهای نزولی را باید بازاری سازنده برای شرکت ها و افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال  در نظر گرفت.
تصمیمات اتخاذ شده توسط شرکت ها در طول بازارهای نزولی نقش اساسی در تعیین طول عمر آنها در اکوسیستم کریپتو ایفا می کند.

فانی فیلیپ که نماینده شرکت استخراج بیت کوین (BTC) کانادایی Sato Technologies است، فاش کرد که برای نجات پیدا کردن در شرایط نزولی در حالی که بازار برای روند صعودی بعدی آماده می شود، چه چیزی لازم است.

فیلیپ در جریان رویداد Surfin’ Bitcoin 2022 در فرانسه در مورد تأثیر بازارهای نزولی بر تجارت گفت: اکنون زمان ساخت و یادگیری شرکت های استخراج رمز ارز است.
ساتو یک شرکت استخراج دارایی های دیجیتال است که از سپتامبر 2021 به صورت عمومی در بورس اوراق بهادار تورنتو (TSXV) معامله می شود و هم بیت کوین (BTC) و هم اتر (ETH) را استخراج می کند.

فیلیپ همچنین در مورد چالش های اولیه راه اندازی در این صنعت علیرغم ورود به این فضا در طول یک بازار صعودی گفت.
تقاضای زیاد برای ماینر ها در منطقه عملیاتی کبک، جایی که شرکت در ابتدا فروشگاه خود را راه اندازی کرد، باعث توقف تاسیسات معدنی جدید و احساسات سرد ساکنان محلی شد. علاوه بر این، فیلیپ همه گیری جهانی را به عنوان یک نیروی محرک برای “مشکلات در تامین تجهیزات الکتریکی” توصیف کرد.

وقتی از فیلیپ در مورد تأثیرات بازار نزولی سؤال شد، نظرات مثبت فیلیپ پررنگ تر از منفی های او بود. وقتی از او پرسیدند که آیا بازارهای نزولی چیز خوبی هستند، او پاسخ داد: «بله! چون بازار خرسی برای ما یک بازار سازنده است.»

او همچنین در مورد رابطه بین قیمت BTC، استخراج و خرید تجهیزات ماینینگ اظهار نظر کرد.
فیلیپ گفت:«وقتی قیمت بیت کوین پایین است، شما بیشتر استخراج می کنید. اگر مجبور به خرید تجهیزات باشید، از آنجایی که به قیمت بیت کوین مرتبط است، قیمت تجهیزات بسیار کاهش می یابد.»
همه این عواملی که در بالا ذکر شد به شرکت ها به ساخت و ساز صنعتی شان کمک می کند و به گفته فیلیپ، ساتو در مرحله ساخت است.
این را می توان در قرارداد جدید این شرکت با Foundry Digital LLC (Foundry) مشاهده کرد. این دو شرکت قراردادی منعقد کردند که به ساتو اجازه می‌دهد تا 4300 ماینر دیگر را در مرکز وان در کبک میزبانی کند. همه آنها از انرژی های تجدید پذیر تامین می شوند.

ساتو علاوه بر تمرکز اصلی خود بر استخراج بیت کوین، از قابلیت های ماینینگ خود برای استخراج مقدار کمی ETH استفاده می کند.

وقتی از فیلیپ در مورد هرگونه استراتژی برای رویارویی با ادغام اتریوم در آینده پرسیده شد،پاسخ داد که زمان تنوع بخشیدن و یادگیری در مورد گزینه ها فرا رسیده است.
«چه اتفاقی قرار است بیفتد، هیچ کس واقعا نمی داند. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم تنوع ایجاد کنیم. ماینینگ کسب و کار اصلی ما است اما ما برنامه های زیادی را در کنار شبکه لایتنینگ توسعه می دهیم.»

در پایان، فیلیپ تاکید کرد که ادغام می تواند به عنوان فرصتی برای بررسی همه احتمالات برای ساخت و کسب درآمد در اکوسیستم اتریوم دیده شود. و در آخر گفت: «همه اینها بخشی از تکامل است.»

منبع: cointelegraph.com

فرصتهای نهفته در بازار خرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *