تعمیر ماینر L3++

ماینر L3++ محصول شرکت بیت مین است که یکی از محبوب ترین ماینرهای موجود در بازار است و افراد زیادی برای خرید آن اقدام می کنند. اما این دستگاه نیز ممکن است پس از گذشت مدت زمانی با مشکلاتی مواجه شود. در این مطلب به تعمیر ماینر L3++ و روش های رفع ایرادات این دستگاه می پردازیم.
تمامی دستگاه های ماینر با گذشت زمان نیاز به سرویس و یا تعمیر دارند و L3++ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تعمیر ماینر L3++
در صورتی که با استفاده از راهکارهای اعلام شده نتوانستید دستگاه را رفع ایراد کنید، اصلا جای نگرانی نیست. رمز ارز نگاران ارائه دهنده انواع خدمات و تعمیرات ماینر L3++ است. تمامی خدمات مربوط به سرویس، تعمیر ماینر و تعویض قطعات در این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می شود.

انواع مشکلات ماینر L3++ و روش های حل آن

ماینرها ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند. که برخی از آن ها قابل رفع هستند. اما در مواردی نیز ممکن است نیاز باشد برای تعمیر ماینر L3++ اقدام کنید.
انواع مشکلات ماینر L3++ عبارت اند از:
۱.دمای بیش از حد دستگاه ماینر L3++
در این صورت ماینر هش ریت نمی دهد و مهم ترین عامل این اتفاق هم بالا رفتن دمای ماینر است و اگر به دقت به رقم دمای ماینر توجه کنید، به این نکته پی می برید.
برای رفع این مشکل ابتدا دستگاه را باز کرده و تمیز کنید. گرد و خاک ها را پاک کنید و فن ماینر را بررسی کنید.
۲.ایراد در سنسور دما
هش ریت دستگاه شرایط خوبی دارد. اما سنسور دما عدد صفر را نشان می دهد. در این صورت سنسور دمای یکی از هش بردها و یا تمامی آن ها خراب شده است.
شاید با تصور اینکه هش ریت مشکلی ندارد، از ایراد سنسور حرارت بگذرید. اما به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که نتوانید دمای هش بردها را کنترل کنید، با بالا رفتن حرارت، به راحتی می سوزند.
در صورت وقوع این مشکل همانطور که در ابتدا گفته شد، سنسور حرارت یکی از هش بردها خراب شده است. برای پیدا کردن هش برد خراب، کابل یکی از آن ها را جدا کنید و دو دقیقه صبر کنید تا بتوانید سنسور خراب را تشخیص دهید.
۳.هش ریت پایین است
یکی از مشکلاتی که در صورت مشاهده باید برای تعمیر ماینر L3++ کنید، هش ریت پایین دستگاه است. در این صورت باید هش برد را باز کنید و برای تعمیر آن اقدام کنید.
۴.فریمور شناسایی نمی شود
در این صورت ماینر هش ریت ندارد و نمی تواند هش بردها را شناسایی کند و نمایشگر، X.X.X.X را نمایش می دهد. در این صورت فریمور ماینر شناسایی نشده است. برای رفع این مشکل دستگاه را یک بار ریست و مجددا فریمور را روی آن نصب کنید.
۵.مشاهده تعداد زیادی استخر در لیست URL ها
در این صورت یکی از ماینرهای فارم ویروسی شده است که باید آن را پیدا کنید و برای ویروس یابی سیستم مورد نظر اقدام کنید.
۶.پیدا نکردن آی پی
آی پی ماینر پیدا نمی شود. در این صورت چراغ قرمز روشن و چراغ سبز خاموش است. علت این مشکل نداشتن اتصال اینترنت است و یا اینکه برنامه دستگاه ماینر استارت نشده است یا اینکه برنامه دستگاه پاک شده است.
برای رفع این مشکل کابل اینترنت را بررسی کنید و از اتصال به اینترنت اطمینان حاصل کنید. چند بار ماینر را ریست کنید. در نهایت کنترل برد را ریکاوری کنید.

تعمیر فن ماینر L3++

فن یکی از مهم ترین تجهیزات ماینر است که باعث خروج گرمای بیش از حد ماینر و بهبود کارایی آن می شود و از وارد شدن آسیب به ماینر جلوگیری می کند. اما به دلیل اینکه دائم در حال کار کردن است، بعد از گذشت مدتی دچار استهلاک شده و آنطور که باید مثل روزهای اول کار نمی کند.
فن دستگاه های ماینر طول عمر مشخصی دارند که پس از آن نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. معمولا فن تا چند ماه هیچ مشکلی ندارد. اما ممکن است با گذشت زمان سرعت آن کند شود، صدای ناهنجار تولید کند و یا اصلا کار نکند.
به دلیل اینکه فن ماینر قیمت کمی دارد، عموما اقدام به تعویض آن می کنند. اما اگر ایراد آن کوچک باشد، فن ماینر تعمیر می شود.
کارشناسان ما در رمز ارز نگاران ابتدا فن ماینر را مورد بررسی قرار می دهند و اقدام به رفع ایراد آن می کنند و در صورتی که مشکل با سرویس فن رفع شد، برای تعویض فن اقدام می کنند.

تعمیر فن ماینر L3++

تعمیر هش برد ماینر L3++

هش برد یکی از مهم ترین اجزای ماینر است. زمانی که در دستگاه ماینر، اختلاف هش مشاهده می کنید، اولین کاری که به ذهنتان می رسد تعمیر ماینر L3++ است. اما تعداد مراکز تعمیر ماینر به حدی کم است که کاربر ممکن است برای خرید یک ماینر جدید اقدام کند. اما رمز ارز نگاران تعمیر هش برد ماینر L3++ را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

تعمیر هش برد ماینر L3++

نحوه حذف ویروس و دانگرید یا ریست ماینر L3++

در صورتی که ماینر L3++ ویروسی شده باشد، باید دستگاه ماینر L3++ را دانگرید کنید و آن را به طور کامل ریست کنید. این روش مناسب برای ماینرهایی است که استخر آن ها اتوماتیک عوض شده و یا آی پی نمی گیرند، در فرآیند آپگریت دستگاه خاموش شده اند و یا ویروسی شده اند. برای انجام این کار نیاز به یک مموری SD و حافظه ۴ تا ۸ گیگ نیاز دارید.
ابتدا فایل فریمور برای دانگرید SD و مناسب برای ماینر L3++ از سایت بیت مین دانلود می شود. فایل ایمیج که در انتهای دستورالعمل آورده شده است را دانلود شده و روی فلش ذخیره می شود. برای این کار به کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز XP به بالا نیز نیاز است. دانگرید ماینر L3++ ممکن است برایتان دشوار باشد. به دلیل اینکه فرآیند پیچیده ای است. به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم که این کار را به کارشناسان ما در …. بسپارید.

در این مطلب با عیب یابی و تعمیر ماینر L3++ آشنا شدید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از این مدل ماینر در فارم های خود استفاده می کنید و ماینر L3++ شما دچار ایراد شده است، می توانید عیب یابی و تعمیر ماینر L3++ را به کارشناسان زبده ما در رمز ارز نگاران بسپارید. در صورت مشاهده هر گونه ایراد در این مدل ماینر می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

5 دیدگاه در “تعمیر ماینر L3++ چگونه انجام می شود؟

  1. علیرضا گفت:

    سلام ، من کی از هشبردام بهد از یک دقیقه صفر میشه. لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. فهیمه سبد بافان گفت:

      سلام با شماره 09901234053 تماس بگیرین تا ارجاع داده بشه بخش تعمیرات

    2. بچه مشهد گفت:

      سلام کنترل برد را با همان سیم هاش به صورت وصل شده از جایگاهش بیرون بیاورید و روی جایگاه بدنه ماینر بگذارید البته زیر این کنترل برد یک قطعه شیشه بگذارید تا اتصال با بدنه نداشته باشد فقط باید شیشه باشد تا شار مغناطیسی دفع شود و خطا به وجود نیاید(علت اصلی) پس خطا ها از اتصال کنترل برد با بدنه می‌باشد .سپس به منو بروید فرکانس 444 را انتخاب کرده و استارت نمایید تا اینکه بالا آمد سپس reboot را از داخل منو پیدا کنید و reboot نمایید خطا ها۹۹ درصد از بین خواهد رفت

  2. مازیار گفت:

    سلام، دستگاه ال ۳ من روشن بود یه دفعه آی پی ش پرید چراغ قرمز و سبز هم خاموشه، مشکل از بورد هستش؟

    1. تیم محتوای رمز ارز نگاران گفت:

      سلام لطفا با شماره 09901234053 تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *