اتریوم پس از ادغام از بقیه رمز ارزها جدا می شود!!!

گزارشات Chainalysis نشان می‌ دهد که ETH می‌ تواند پس از ادغام از دیگر ارزهای دیجیتال جدا شود، زیرا پاداش‌ های سهام آن می‌ تواند آن را شبیه به وثیقه یا کالا کند.

شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز Chainalysis پیشنهاد کرده است که قیمت اتر (ETH) می تواند پس از ادغام از سایر دارایی های رمزنگاری جدا شود و بازدهی مطلوب آن منجر به پذیرش قوی سازمانی شود.

این شرکت توضیح داد که ارتقای آتی اتریوم، بازدهی مشابه با وثیقه و کالاها خواهد داشت و در عین حال بسیار دوستدار محیط زیست می‌شود.

در این گزارش آمده است که انتظار می‌ رود سهام ETH سود سالانه 10 تا 15 درصد را برای سهامداران ارائه دهد، بنابراین ETH را به «جایگزینی فریبنده برای سرمایه‌گذاران سازمانی» تبدیل می‌ کند. البته با توجه به اینکه بازده اوراق خزانه در مقایسه با آن بسیار کمتر است.

قیمت اتر ممکن است پس از این ادغام از دیگر ارزهای دیجیتال جدا شود، زیرا شبیه به ابزاری مانند وثیقه یا کالایی با حق بیمه خواهد شد.

بر اساس داده‌های Chainalysis، تعداد سهامداران سازمانی ETH یعنی کسانی که دارای ارزش 1 میلیون دلاری ETH یا بیشتر هستند، به طور پیوسته، از کمتر از 200 نفر در ژانویه 2021 به حدود 1100 نفر تا اوت (مرداد) امسال افزایش یافته است.

این شرکت خاطرنشان می‌ کند که اگر این عدد پس از ادغام با سرعت بیشتری افزایش یابد، این فرضیه را تأیید می کند که سرمایه‌گذاران «در واقع سهام اتریوم را به عنوان یک استراتژی سودآور و مطلوب می‌ بینند».

گزارش Chainalysis همچنین به ETH توصیه می‌ کند که پس از ادغام، معامله‌ گران خرده‌ فروشی و سازمانی بیشتری را جذب کند، زیرا ارتقای آتی، سرمایه‌گذاری را به ابزاری بسیار جذاب تر تبدیل خواهد کرد.

اتریوم در حال حاضر در یک قرارداد هوشمند قفل شده است که تا زمانی که ارتقای شانگهای حدود شش تا 12 ماه پس از انجام ادغام انجام نشود، قابل برداشت نیست.

به این ترتیب، بازار سهام ETH در حال حاضر نقدینگی ندارد، و در نتیجه برخی از ارائه‌دهندگان خدمات سهامداری دارایی‌ های ترکیبی را پیشنهاد می‌ کنند که نشان‌ دهنده ارزش اتر سهام‌ دار است، اما اشکال این است که «این دارایی ها همیشه باعث سود نمی شوند».

در این گزارش آمده است:

«ارتقای شانگهای به کاربران این امکان را می‌ دهد که اتر خود را به دلخواه خود خارج کنند، که نقدینگی بیشتری برای سهامداران فراهم می‌ کند و در مجموع، ریسک پذیری را به پیشنهاد جذاب‌ تری تبدیل می‌ کند.»

یکی دیگر از عواملی که بر آن تاکید شده این است که طبق بنیاد اتریوم، انتقال اثبات سهام (PoS) پس از ارتقا بلاک چین اتریوم شاهد کاهش نیاز مصرف انرژی آن تا 99 درصد خواهد بود:

«تغییر به PoS همچنین اتریوم را دوستدار محیط زیست می کند، که می تواند خیال سرمایه گذارانی را که تعهد بیشتری به این مسائل دارند، راحت تر کند. این امر به ویژه در مورد سازمان ها صدق می کند.»

شرکت ConsenSys، که تحت حمایت کیف پول MetaMask قرار دارد و توسط جوزف لوبین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم تأسیس شده است، نیز گزارش مشابهی را در این هفته منتشر کرد که به «تأثیر ادغام بر مؤسسات» می‌ پردازد.

این گزارش تمایلات مشابهی را در مورد ETH و مؤسسات حامی محیط زیست بازتاب می‌ دهد، اما همچنین بر اهمیت زنجیره PoS Ethereum «تولید و تضمین‌ امنیتی قوی‌ تر برای سرمایه‌گذاران سازمانی» و پتانسیل ETH برای تبدیل شدن به یک دارایی کاهش‌ دهنده تورم تاکید می‌ کند:

کاهش صدور ETH به طور سیستماتیک عرضه ETH را کاهش می دهد؛ کمتر شدن فشار بر ETH، نگرانی ها در مورد به صفر رسیدن قیمت توکن را کاهش می دهد و احتمال افزایش ارزش را افزایش می دهد.

منبع: cointelegraph.com

قیمت اتریوم پس از ادغام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *