بیت کوین تا زمانی که به کیف پول های 1 میلیاردی نرسد، ضدتورم نخواهد بود!

اسکاراموچی مدیرعامل “Skybridge Capital” گفت بیتکوین پیش از اینکه بتواند به عنوان محافظ تورم نقش ایفا کند، به گسترش بیشتری نیاز دارد. او معتقد است در حالی که بیت کوین همچنان یک دارایی جذاب است، هنوز به «پهنای باند کیف پول» که لازمه ی بیت کوین برای مبدل شدن به مانعی در برابر تورم می باشد، نرسیده است.
مدیر عامل سرمایه‌ گذاری جهانی در سخنرانی خود در Squawk Box CNBC در 22 آگوست اظهار کرد که بیت‌ کوین هنوز راهی طولانی در پیش دارد تا به یک دارایی فنی تبدیل شود و باید در حدود یک میلیارد کیف پول نگهداری شود تا بتواند به عنوان محافظ در برابر تورم عمل کند. او افزود:
«تا زمانی که وارد منطقه میلیاردی و فرا میلیاردی نشوید، فکر نمی‌ کنم بیت کوین را به عنوان یک تورم [محافظ] در نظر بگیرید، زیرا هنوز یک دارایی فنی اولیه است.»
در حالی که تعداد دقیق کیف پول های بیت کوین در جهان ناشناخته است، تخمین ها این تعداد را تقریباً 200 میلیون می دانند.

در سال‌ های اولیه آن، برخی از بیت کوین به عنوان یک محافظ بالقوه در برابر تورم، با توجه به عرضه ثابت آن از ۲۱ میلیون سکه، یاد می‌کردند.

طبق گزارش جدید صندوق بین‌ المللی پول، این روایت در طول زمان تغییر کرده است، با توجه به اینکه بیت‌کوین به طور فزاینده‌ ای با بازار سهام مرتبط است.

اسکاراموچی در این باره گفت: «بیت کوین هنوز به اندازه کافی دارایی بالغی نیست که بتوان آن را به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفت. این هنوز یک دارایی فنی اولیه است.»
اسکاراموچی با اشاره به اقدامات اخیر از سوی BlackRock همچنان نسبت به بیت‌کوین و بازار کلی ارزهای دیجیتال خوش‌ بینانه است –

(نشانه‌ ای از وجود تقاضای قوی و غیر قابل اجتناب برای ارز دیجیتال پیشرو.)

اسکاراموچی معتقد است که بازارها در حال حاضر با تعداد زیادی short position پر شده است که می تواند منجر به این شود که افراد «در زمانی که انتظارش را ندارند، ضرر کنند.»
در مصاحبه اخیر استیون لوبکا، مدیر عامل مشتریان خصوصی در Swan Bitcoin، استدلال کرد که بیت کوین همچنان باید به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته شود.
در حالی که لوبکا موافق بود که بیت کوین نتوانسته است به عنوان یک محافظ تورمی در طول رویدادهای تورم جهانی در سال جاری عمل کند، او معتقد است که این تورم عمدتاً ناشی از شوک های عرضه بوده است تا انبساط پولی (زمانی که بیت کوین می تواند به طور مؤثرتری در برابر تورم محافظت کند).

ملتم دمیرورز، مدیر ارشد استراتژی Coinshare نیز در سخنانی در Squawk Box در روز دوشنبه گفت که انتظار دارد با ادامه همبستگی قیمتی بین سهام فناوری و ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین در طول سه ماهه سوم ثابت بماند.

او می گوید:
«با بیت‌ کوین، خریدهای زیادی را شاهد بوده‌ ایم. در حالی که شور و شوق زیادی در جامعه کریپتو در مورد ادغام وجود دارد… من فکر نمی‌ کنم بر اساس این تغییرات بنیادی سرمایه جدید زیادی برای خرید اتریوم در راه باشد.»

آیا بیت کوین ضدتورم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *