شباهت بسیار زیاد بیت کوین کش به بیت کوین باعث شده است تا افراد زیادی به استخراج بیت کوین کش با ماینر بیت کوین کش فکر کنند. دلایل مختلفی مانند سختی شبکه کمتر و سودآوری بیشتر از جمله عواملی است که باعث شده است تا کاربران از استخراج این رمز ارز استقبال کنند.

بهترین استخر برای استخراج بیت کوین کش
بیت کوین کش یک هارد فورک شبکه بیت کوین است و از آنجا که شباهت بسیاری با بیت کوین دارد، استخراج این رمز ارز می تواند سوددهی مناسبی داشته باشد.
برای اینکه بتوانید شانس موفقیت و سودآوری خود را افزایش دهید بهتر است به یک استخر استخراج بپیوندید. فضایی که چند ماینر قدرت پردازش دستگاه های خود را با یکدیگر ادغام کرده و به استخراج بیت کوین می پردازند و در نهایت به اندازه قدرت پردازش خود، پاداش خود را از استخر برداشت می کنند.
اما سوالی که پیش می آید این است که بهترین استخرها برای استخراج رمز ارز بیت کوین کش، کدام استخرها هستند و چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال ها پاسخ دهیم.

بهترین استخر بیت کوین کش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای انتخاب بهترین استخر استخراج بیت کوین کش دو فاکتور مهم را باید پیش از هر چیز در نظر بگیرید:
کارمزد: قبل از اینکه به یک استخر استخراج بپیوندید، ابتدا باید میزان کارمزد آن را بررسی کنید. نرخ کارمزد استخر و همچنین نحوه پرداخت دو فاکتوری است که باید به آن توجه داشته باشید.
شفافیت: شفافیت به این معنا که استخر باید با کاربرانش رو راست باشد و اطلاعات مربوط به تراکنش ها، پاداش ها و اطلاعات مهم را در اختیار کاربران قرار دهد و در صورتی که استخر شفافیت کاملی نداشته باشد، قابل اعتماد نیست و ممکن است میزان پاداش شما را کمتر از آنچه که واقعا هست، برایتان واریز کند.

معرفی بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کش

برای انتخاب استخر استخراج بیت کوین کش گزینه های زیادی پیش روی شما است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم. حتما به این نکته توجه داشته باشید که از پیوستن به استخرهای ناشناخته و پیچیده و نا امن به شدت خودداری کنید.

استخر F2 Pool

استخر F2 Pool یکی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کش و سومین استخر بزرگ و معتبر موجود در جهان است که در سال ۲۰۱۳ و در کشور چین تاسیس شد.
همه افراد بدون هیچ محدودیتی می توانند از این استخر استفاده کنند. امنیت بسیار بالایی دارد و مقدار کارمزد آن مشخص است. میزان کارمزد این استخر ۲.۵ درصد است که تقریبا مبلغ زیادی محسوب می شود. اما جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید برای استخراج بیت کوین کش این استخر را انتخاب کنید.

استخر F2 Pool

استخر ViaBTC Pool

استخر ViaBTC Pool نیز یکی از استخرهای استخراج بیت کوین کش معروف است که در سال ۲۰۱۶ و در کشور چین راه اندازی شد. در این استخر می توانید رمز ارزهای دیگری را نیز استخراج کنید. اما متاسفانه میزان کارمزد آن ۳ درصد است و تقریبا رقم بالایی محسوب می شود. اما از اعتبار و امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

استخر BTC.com

استخر BTC.com  یکی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کش است که توسط شرکت Blocktrail راه اندازی شد و پس از گذشت مدتی، مالکیت آن به شرکت Bitmain واگذار شد. بیت مین یکی از بزرگترین شرکت های ساخت ماینر است که مدیریت این استخر را نیز به عهده گرفته است. از بهترین ویژگی استخر BTC.com می توان به میزان کم کارمزد و مدت زمان مناسب پرداخت پاداش اشاره کرد.

استخر BTC.com
به گفته کاربران، هر دو ساعت یک بار پاداش استخراج برای ماینرهای شبکه واریز می شود. اما متاسفانه در سال ۲۰۱۹ این استخر از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و از آنجا که ثبت نام و احراز هویت در این سایت با استفاده از شماره تلفن امکان پذیر است، ایرانیان می توانند از یک شماره از کشوری دیگر برای فعالیت در این استخر استفاده کنند.

مراحل پیوستن به استخرهای استخراج بیت کوین کش

پس از خرید ماینر قانونی و تجهیزات لازم برای استخراج، وقت آن رسیده است که به یکی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کش متصل شوید. پس باید مراحل زیر را طی کنید:

حساب کاربری در استخر مورد نظر برای خود بسازید.

  •  آی پی دستگاه متصل به مودم را پیدا کنید.
  •  آی پی دستگاه را روی مرورگر وارد کنید و سپس وارد تنظیمات آی سیک شوید.
  •  اطلاعات مورد نیاز خود را با توجه به اطلاعات وارد شده در استخر استخراج وارد نمایید.
  • اگر در طی این مسیر به مشکل برخوردید می توانید با کارشناسان رمز ارز نگاران در ارتباط باشید.

در این مطلب با برخی از بهترین استخرهای استخراج بیت کوین کش آشنا شدید. بهترین راه برای سودآوری بیشتر و صرف هزینه کمتر متصل شدن به یک استخر قابل اطمینان است تا شانس شما برای رسیدن به پاداش بیشتر شود.
اما پیش از هر چیز باید میزان هزینه های مربوط به خرید ماینر و مصرف برق، کارمزد استخر و نحوه پرداخت پاداش را در نظر بگیرید و در صورتی که این کار برای شما سودآوری داشت، برای اتصال به استخر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *