استخراج بیت کوین توسط دستگاه ماینر بیت کوین در حال حاضر به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده است. به همین خاطر آشنایی با بهترین دستگاه های ماینر از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که با گذشت زمان سختی شبکه افزایش یافته و دستگاه های قدرتمندتری روانه بازار می شوند. استخراج بیت کوین از طریق دستگاه های ASIC انجام می شود؛ اما آنچه مسلم است این است که تعداد واحدهای بیت کوین محدود است و هر چه به پایان عمر استخراج این رمز ارز نزدیک می شویم، عملیات ماینینگ دشوارتر می شود. برای آشنایی با بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین، با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین دستگاه ماینر بیت کوین

فاکتورهای انتخاب بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین

برای انتخاب بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین فاکتورهای مختلفی را می توان مورد بررسی قرار داد؛ اما آنچه بدیهی است این است که دستگاه های ماینر با توجه به شرایط و مناطق مختلف متفاوت هستند و لزوماً بهترین ماینر برای تمامی افراد سودآور نیست. بلکه دستگاهی برای یک کاربر سودآور است که در کوتاه ترین زمان ممکن، بالاترین بازگشت سرمایه را داشته باشد.

نوع برق مصرفی و قیمت برق مصرفی نکته اساسی در انتخاب ماینر هست. عموما ماینر های بیت کوین مناسب با برق صنعتی هستند و اگر می خواهید از برق خانگی برای استخراج ماینر استفاده کنید ماینر های پرقدرت برای شما مناسب نیست. در مطلب دیگری در سایت رمز ارز نگاران در مورد بهترین ماینر های خانگی به صورت کامل توضیح داده ایم.

فاکتورهای انتخاب بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین

مصرف برق ماینر

دستگاه ماینر بیت کوین برق زیادی مصرف می کند و هر چقدر میزان مصرف برق بالاتر باشد، هزینه بیشتری باید بپردازید. پس مصرف برق را می توانید یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب دستگاه ماینر در نظر بگیرید. بهترین ماینر دستگاهی است که در عین مصرف برق، بیت کوین بیشتری را تولید کند.

قیمت ماینر

قیمت ماینر نیز یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب ماینر است. هر چقدر هزینه بالاتری برای خرید دستگاه بپردازید، قدرت پردازش دستگاه بالاتر است و بیت کوین بیشتری استخراج می شود و درآمد بالاتری خواهید داشت.

قدرت ماینر

میزان هش ریت دستگاه تعیین کننده قدرت ماینر است. هر چقدر هش ریت دستگاه بالاتر باشد، میزان استخراج بیت کوین بالاتر است و در نتیجه هزینه بالاتری در پی خواهد داشت.

بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین در سال 2022

در ادامه با بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین در سال 2022 و موجود در بازار ایران که به صورت قانونی در رمز ارز نگاران به فروش می رسند آشنا خواهید شد.

دستگاه ماینر انت ماینر S9k 14TH

یکی از بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین با قدرت پردازش 14 تراهش  است. این محصول تولید کمپانی بیت مین است که یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان ماینر در سراسر جهان است. با استفاده از این ماینر می توانید تمامی رمز ارزهایی که از الگوریتم SHA_256  هستند را استخراج کنید. این دستگاه با پاور 1800 بیت مین ارائه می شود. میزان صدای تولید شده توسط این انت ماینر، 76 دسی بل است.

دستگاه ماینر انت ماینر S9k 14TH

ماینر انت ماینر S9k 14TH از دو فن خنک کننده بهره می برد که با قدرتی مناسب، حرارت درون ماینر را تهویه کرده و هوای خنک را وارد دستگاه می کند. این دستگاه در دمایی ما بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد به خوبی کار می کند. اینترنت این ماینر از طریق Ethernet فراهم می شود که با استفاده از کابل شبکه به نت وصل می شود. وزن این ماینر حدود 5 کیلوگرم است. این ماینر از سه برد اصلی و 180 چیپ ست ساخته شده است و در حال حاضر یکی از بهترین ماینرهای بیت کوین موجود در کشور است.

دستگاه ماینر واتس ماینر  M21s 60TH

ماینر واتس ماینر  M21s 60TH یکی از بهترین دستگاه های ماینر در سال 2022 با نرخ هشریت 60 تراهش در ثانیه است که قصد داریم در این بخش به معرفی این ماینر بپردازیم.

ماینر واتس ماینر  M21s 60TH از سرعت و قدرت بالایی برای استخراج ارزهای دیجیتال برخوردار است و با استفاده از آن می توانید به ماینینگ تمامی ارزهای دیجیتال مبتنی بر الگوریتم SHA_256  بپردازید. میزان صدای تولید شده توسط این ماینر 75 دسی بل است. این دستگاه در دمای 5- تا 40 درجه سانتی گراد و با رطوبت حداکثری 95 درصد به خوبی عمل می کند. البته که هر چقدر دمای محیط کمتر باشد، دستگاه بهتر عمل خواهد کرد.

حداکثر توان مصرفی این ماینر 3360 وات است. وزن این ماینر حدود 5/12 کیلوگرم است. این ماینر دارای دو فن خنک کننده است که وظیفه تهویه هوای گرم دستگاه را به عهده دارند. این دستگاه از یک تراشه دوازده نانومتری به نام TSMC بهره می برد و شامل یک پورت شبکه RG45 است که از طریق این پورت و با استفاده از کابل به شبکه اینترنت متصل می شود.

دستگاه ماینر انت ماینر S9j 14.5

ماینر انت ماینر S9j 14.5 یکی از بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین است که در سال 2018 توسط کمپانی بزرگ بیت مین ارائه شد و در حال حاضر با قدرت پردازش 5/14 تراهش در ثانیه نیز یکی از قدرتمندترین دستگاه های ماینر موجود در بازار ایران است. صدای تولید شده توسط این ماینر 76 دسی بل است. این دستگاه نسبت به مدل های قدیمی تر ماینرهای S9، مصرف برق کمتر و قدرت هش بالاتری دارد.

ماینر S9j 14/5 در رطوبت بین 5 تا 95 درصد عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد و وزن آن 2/4 کیلوگرم است و تمامی رمز ارزهای مبتنی بر الگوریتم SHA_256 را می توانید با استفاده از این ماینر استخراج کنید. میزان مصرف برق آن 1430 وات است و از دو فن خنک کننده که مانع از بالا رفتن دمای آن می شوند بهره می برد. پاور دستگاه 1600 است که یکی از بهترین پاورهای بیت مین محسوب می شود و به همراه دستگاه ماینر ارائه می شود.

دستگاه ماینر اینوسیلیکون T2Tz 30Th

یکی از بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین و در عین حال یکی از قدرتمندترین آن ها دستگاه ماینر اینوسیلیکون T2Tz 30Th است. این ماینر در سال 2019 توسط کمپانی Innosilicon با نرخ پردازش 30 تراهش روانه بازار شد. وزن این ماینر 5/9 کیلوگرم است و میزان صدای تولید شده توسط آن به  هنگام استخراج رمز ارز به 62 دسی بل می رسد که در میان مدل های مشابه، میزان نویز کمی محسوب می شود.

دستگاه ماینر اینوسیلیکون T2Tz 30Th

توان برق مصرفی این دستگاه 2200 وات است و این دستگاه در رطوبت بین 5 تا 95 درصد از عملکرد مناسبی برخوردار است. ماینر T2Tz از دو فن خنک کننده در دو سمت خود بهره می برد که وظیفه خنک کردن این دستگاه را به عهده دارند. تمامی رمز ارزهای مبتنی بر  الگوریتم SHA_256 را می توانید با استفاده از این ماینر استخراج کنید.

دستگاه ماینر واتس ماینر M21s 58TH

ماینر واتس ماینر M21s 58TH یکی از بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین است که از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است و امکان استخراج رمز ارزهای مبتنی بر الگوریتم SHA_256 را برایتان فراهم می کند. این دستگاه با نرخ پردازش 58 تراهش یکی از محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار است.

این ماینر در دمایی مابین 5 تا 40 درجه سانتی گراد و حداکثر رطوبت 95 درصد بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. میزان توان مصرفی دستگاه 3360 وات است و با وزن 5/12 کیلوگرم ارائه شده است و میزان صدای تولید شده توسط آن 75 دسی بل است. این ماینر از تراشه ای 12 نانومتری به نام TSMC بهره می گیرد و دارای پورت TSMC است که با استفاده از یک کابل می توانید به اینترنت متصل کنید.

در این مطلب با بهترین دستگاه های ماینر بیت کوین در سال 2022 آشنا شدید. دستگاه های معرفی شده در حال حاضر به عنوان برترین ماینرهای جهان شناخته می شوند؛ اما هر کاربر باید متناسب با منطقه و شرایطی که دارد، برای انتخاب و خرید ماینر اقدام کند. اگر شما هم تمایل به خرید دستگاه ماینر با مجوز برای کسب درآمد دارید می توانید قبل از اقدام به خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *