اگر شما هم به دنبال خرید ماینر باشید قطعا کلماتی مانند خرید ماینر قانونی و یا خرید ماینر با برگه سبز و مجوز را شنیده اید. اگر می خواهید بیشتر با نحوه دریافت مجوز ماینر بیشتر آشنا شوید تا انتها با ما همراه باشید.

در سال ۱۳۹۸ مجوز استخراج ارزهای دیجیتال در کشور صادر شد و افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.
تهیه ماینر به عهده خود شخص است. اما به دلیل اینکه این دستگاه ها وارداتی هستند، باید دستگاهی خریداری شود که به صورت قانونی وارد کشور شده باشد.
از سال ۲۰۱۷ به بعد استخراج رمز ارز نیز همچون کشورهای دیگر طرفداران خاص خود را پیدا کرد. اما از سوی بانک مرکزی و دولت مخالفت هایی با این کار انجام شده بود که همانطور که گفته شد، مجوز ماینینگ در سال ۱۳۹۸ به طور رسمی ابلاغ شد. ماینرها برای اینکه بتوانند فعالیت کنند باید مجوز داشته باشند.

خرید ماینر با مجوز چگونه انجام می شود

ماینر دست دوم چه مشکلاتی دارد؟

برخی افراد سودجو با فروش ماینر دست دوم و همچنین ماینرهایی که به صورت قاچاقی وارد کشور شده اند، باعث می شوند خریدار دچار ضرر و زیان شود و با مشکلات قضایی بسیاری روبرو شود.
اما می توانید با خیال راحت از فروشگاه رمز ارز نگاران ماینر قانونی خریداری کنید و دیگر نگران دردسرهای خرید ماینر قاچاق و دست دوم نباشید.

خرید ماینر با برگه سبز

رمز ارز نگاران ارائه دهنده انواع دستگاه ماینر با مجوز در مدل های مختلف می باشد. دستگاه های ماینر در رمز ارز نگاران با فاکتور رسمی ارائه می شوند و به هنگام خرید می توانید این فاکتور را دریافت نمایید که نشان دهنده قانونی بودن ماینرها است و این که این ماینرها به صورت رسمی و قانونی وارد کشور شده اند .
برای اطمینان بیشتر و در صورت نیاز می توانید به هنگام خرید مدارک سیستمی را مشاهده نمایید که نشانگر وارد شدن قانونی ماینرها به داخل کشور می باشند.

خرید ماینر با برگه سبز

مزایای خرید ماینر قانونی

مزایای خرید ماینر قانونی بر هیچکس پوشیده نیست. خرید ماینر با مجوز از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به بررسی هریک از آن ها خواهیم پرداخت.

خرید ماینر قانونی و مجوز دار

قیمت ماینر افزایش نمی یابد و سرعت واردات افزایش می یابد…

با ورود قانونی ماینر به داخل کشور قیمت آن افزایش نمی یابد. به دلیل اینکه محموله های قانونی به صورت مستقیم وارد کشور می شوند و هزینه های گمرکی کاهش می یابد.
زمانی که ماینر به صورت قانونی وارد کشور شود، قیمت ها کاهش می یابد و سرعت واردات ماینر به داخل کشور نیز افزایش می یابد.

موانع قانونی برداشته می شود…
در صورتی که مزرعه های استخراج به طور احتمالی توسط پلیس بازدید شوند، تنها با ارائه فاکتور خرید ماینر می توانید مانع از توقیف ماینرها شوید و هیچ نوع جریمه ای نیز بابت ورود و خرید کالای قاچاق شامل حالتان نمی شود.
البته به این نکته توجه داشته باشید که این امر زمانی سندیت پیدا می کند که مجوزهای مربوط به استخراج رمز ارز را از وزارت صنعت و معدن از قبل دریافت کرده باشید که این امر نشان دهنده این است که شما به صورت قانونی و با مجوز عملیات ماینینگ را انجام می دهید.

فاکتور رسمی دریافت می کنید که به منزله برگه سبز گمرک است…

برگه سبز کالا تنها مربوط به کالاهایی می شود که به طور قانونی وارد کشور شده باشند و ماینرها به همراه برگه سبز برای وارد کننده کالا مورد استفاده قرار گرفته و برخی افراد سودجو با بیان اینکه می توان با استفاده از شماره سریال روی دستگاه، استعلام گیری انجام دهید، از بی اطلاعی کاربران در مورد امور گمرکی سوءاستفاده می کنند.
توجه داشته باشید که برای استفاده از ماینر به صورت قانونی داشتن فاکتور رسمی فروش کافی است. اما می توانید از فروشنده بخواهید برخی مدارک گمرکی را برایتان کپی بگیرد.

تعمیرات و خدمات پس از فروش با شرایط بهتری انجام می شود…

در صورتی که ماینر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، برای تعمیرات ماینر باید از قطعاتی استفاده کنید که به صورت قانونی وارد کشور شده اند.
تمامی قطعات ارائه شده در رمز ارز نگاران به صورت قانونی و با نشان دادن برگه سبز گمرک ارائه می شوند و برای تعمیر محصول نیز می توانید از همین سایت اقدام کنید.
همچنین توجه داشته باشید در صورتی که محصول خریداری شده شما با فاکتور رسمی ارائه شود، خدمات پس از فروش بهتری نیز برای تعمیر قطعات ماینر دریافت خواهید کرد.

پیگیری ماینرهای سرقت شده به سهولت انجام می شود…
با خرید ماینر با مجوز در صورتی که دستگاه های شما به سرقت برود، می توانید از طریق پلیس و مراجع قضایی، اموال به سرقت رفته خود را پیگیری کنید.
اما در صورتی که ماینر شما غیر قانونی باشد، نه تنها نمی توانید شکایت کنید، بلکه خود شما هم مرتکب جرم شده اید و دچار مشکل خواهید شد.

از صحت و سلامت دستگاه اطمینان حاصل می کنید…
امکان خرید ماینر با مجوز تنها از طریق فروشگاه هایی که مجوزهای قانونی فروش را دریافت کرده باشند فراهم است. به همین خاطر شما از اصالت و کیفیت کالا اطمینان پیدا می کنید و با خیال راحت ماینر مورد نظر خود را خریداری می کنید.
دیگر نیاز نیست نگران دست دوم بودن و یا ایراد دار بودن دستگاه باشید. چرا که فروشنده باید پاسخگوی شما باشد و قطعا هیچ فروشنده ای اعتبار خود را زیر سوال نمی برد که بخواهد به شما دستگاه معیوب و یا دست دوم بفروشد.

خرید ماینر با مجوز قانونی

ورود ماینرها به داخل کشور تنها از طریق مجوزهای قانونی انجام می شود که این تعداد بسیار اندک هستند و بقیه ماینرها به صورت قاچاق وارد کشور شده اند.
رمز ارز نگاران ارائه دهنده انواع ماینر با مجوز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصول و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نرم افزارها و سخت افزارهای ماینرهای ارائه شده بدون اینکه تغییری در هش ریت و توان خروجی آن ایجاد شده باشد و یا اینکه میزان مصرف برق آن تغییر کرده باشد، کاملا با سیستم استخراج داخل کشور تطبیق داده شده است.
استخراج رمز ارز و انجام ماینینگ نیاز به برگه سبز گمرک دارد که شما تنها با ارائه فاکتور فروشگاه دیگر نیاز به برگه سبز نخواهید داشت.
در نهایت با خرید از رمز ارزنگاران می توانید صاحب ماینرهای قانونی شوید و با خیال راحت به کسب سود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *