ماینر S17 محصول کمپانی بزرگ بیت مین است و در انواع مختلفی و با هش ریت های مختلفی به بازار ارائه شده است. این محصول قابلیت استخراج ارزهای Crown، Acoin، Curecoin، Joulecoin، Peercoin، Unbreakable، BitcoinCash، Bitcoin، eMark و Terracoin را دارد.

تعمیر ماینر S17

بهتر است ماینر S17 را در محیطی با دمای بین 5 تا 45 درجه سانتی گراد نگهداری کنید و اجازه ندهید رطوبت هوای آن از 95 درصد تجاوز کند. با توجه به استانداردهایی که در این محصول به کار رفته می توان گفت که در صورت عدم دستکاری دستگاه و نگهداری آن در شرایط ایده آل به ندرت اشکال فنی در آن ایجاد شود. اما در صورت عدم توجه به دمای اتاق نگهداری از ماینر، عدم توجه به تمیزکاری مداوم آن و از همه مهم تر دستکاری در نرم افزار آن دچار مشکلاتی خواهد شد. اگر ماینر S17 شما دچار مشکل شد می توانید برای تعمیر ماینر خود با ما تماس بگیرید. از آنجایی که این دستگاه در ایران طرفداران زیادی دارد راهکارهای عملی برای رفع خطا و عیب یابی و تعمیر ماینر S17 ارائه شده است.

مشکلات ماینر S17

سه عامل مهم وجود دارد که ممکن است سلامت ماینر را به خطر بی اندازد. تعمیر ماینر S17 در صورت بروز مشکلات زیر امکان پذیر است:

مشکلات ماینر S17

هش ریت ناکافی یا آفلاین

از جمله مشکلات رایجی که برای ماینر ایجاد می شود هش ریت ناکافی دستگاه و عدم اتصال آن به استخر مناسب است. جالب است این مشکل با کمک یک برق کار قابل حل است. برای این کار باید برق کار دستگاه را به چاه ارت که در عمق مناسب آن 5 تا 7 متر است، متصل کند.

از دیگر دلایل بروز چنین مشکلی دمای بالای محل نصب ماینر است. دقت کنید دمای اتاق نباید بیشتر از 45 درجه باشد.

دلیل دیگر این مشکل، وجود ایراد در هشبرد دستگاه است. برای اطمینان از سلامت هشبرد ابتدا باید هشبرد را به دیگر دستگاه متصل کنید و اگر در دستگاه جدید هم هش ریت کافی نیست، باید هش برد را برای تعمیر هش برد، به تعمیرکار مجرب بسپارید.

ری استارت شدن ناگهانی خودکار ماینر

برای تعمیر ماینر S17 که مرتب ری استارت می شود ابتدا باید از سلامت سخت افزار مطمئن شوید. اگر در سخت افزار ماینر نظیر پاور مشکلی وجود نداشته باشد، احتمال بسیار زیاد مشکل از اینترنت خواهد بود. به متصل بودن اینترنت مطمئن شوید و اگر دارنده فارم استخراج ارز هستید بهتر است برای بررسی مشکل شبکه از یک مهندس شبکه کمک بگیرید.

از دیگر مشکلاتی که باعث این رخداد می شود باید به عدم ارتقای فریمور اشاره کرد. برای این کار باید فریمور را درست مطابق با روند به روزرسانی از سایت معتبر دانلود کرده و در سیستم عامل نصب کنید.

روشن نشدن دستگاه ماینر

اگر ماینر شما به هیچ عنوان روشن نمی شود اولین احتمال خرابی پاور دستگاه ماینر است. برای اطمینان از سلامت پاور آن را به دستگاه دیگری متصل کنید یا کنترل برد را  به پاور متصل کنید اگر باز هم روشن نشد باید تمامی کابل ها را از پاور جدا کنید و تنها کنترل برد را خارج نکنید اگر باز هم مشکل وجود داشت باید پاور دستگاه را تعویض کنید.

روشن نشدن دستگاه ماینر s17

رفع خطاهای ماینر S17

برای تعمیر ماینر S17 همیشه نباید سخت افزار را چک کنید و ممکن است دستگاه دچار مشکل نرم افزاری شود. در این مواقع شاهد ارور یا خطاهایی هستیم که در اغلب مواقع قابل رفع هستند.

رفع خطاهای ماینر S17

بروز خطا بعد از بروز رسانی فریمور

این خطا بیشتر در قالب عدم خارج شدن صفحه نمایش از حالت بروز رسانی است. این مشکل به دلیل استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر ایجاد می شود. بهتر است از مرورگرهای فایرفاکس و کروم برای دانلود فریمور استفاده نمایید.

چشمک زدن چراغ قرمز دستگاه

در صورتی که چراغ قرمز چشمک بزند به شما بالا بودن دمای اتاق و یا قطع بودن شبکه اینترنت را اطلاع می دهد.

روشن ماندن چراغ سبز

دقت کنید منظور ما چشمک زدن چراغ نیست بلکه اگر چراغ سبز به صورت مداوم روشن است نشان دهنده وجود خطایی در دستگاه است. در این موارد برای تعمیر ماینر S17 باید مشکل را از شبکه و یا نیافتن آدرس IP جستجو کنید. البته قبل از هر کاری یک بار دستگاه را ریست نمایید.

خاموش بودن هر  دو چراغ سبز و قرمز

اگر چنین خطایی را مشاهده کردید باید مشکل را در فن های دستگاه بدانید. در صورت بروز چنین مشکلی باید فن ها را تعویض نمایید.

خاموش بودن چراغ سبز و چشمک زدن چراغ قرمز

این خطا نشان می دهد که مشکلی در شبکه وجود دارد. برای رفع چنین مشکلی ابتدا دستگاه را ریست کنید و DHCP ماینر را تنظیم نمایید. به عبارتی باید IP استاتیک و داینامیک را به عنوان آدرس IP ایستا تنظیم نمایید.

خاموش بودن چراغ سبز و زرد

در این مواقع اشکال از اتصال فیزیکی دستگاه به شبکه است. برای تعمیر ماینر S17 ابتدا چک کنید سوئیچ یا روتر روشن هستند یا خیر؟  سپس باید از سلامت کابل های شبکه مطمئن شوید. اگر مشکل از کابل نبود باید از سلامت صفحه کنترل اطمینان حاصل نمایید و اگر این صفحه مشکل داشت برای تعمیر دستگاه را به تعمیرگاه معتبر ارسال نمایید.

عدم نمایش دما در منوی دستگاه

در مواقعی که دمای هش برد بیش از اندازه بالا برود، به سنسور دما آسیب وارد می شود و از این رو هیچ عددی از دمای ماینر در منوی اصلی دستگاه دیده نمی شود. در این مواقع اغلب سنسور دمای یک هشبرد، آسیب دیده است، آن را به سنسور دیگر دستگاه ها متصل کنید و سنسور معیوب را تعویض نمایید.

هش ریت پایین است و در منوی Miner status عبارت “X” دیده می شود

این خطا نشان می دهد که چیپ دستگاه آسیب دیده است. در این مواقع کاری از دست شما بر نمی آید و باید هشبرد یا چیپ های معیوب را تعویض نمایید.

هش ریت پایین است و در قسمت Miner status تعداد زیادی “ ” دیده می شود

در این موارد مشکل را از ولتاژ پاور دستگاه یا ایراد در هش بورد جستجو کنید. متاسفانه در صورت بروز هر گونه مشکل در این دو قطعه چاره ای جز تعویض آن ها ندارید  چرا که در صورت خرابی قطعه امکان تعمیر ماینر S17 وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *