امروزه هر چقدر زندگی به سمت مدرنیته شدن پیش می ‌رود مردم نیز به دنبال کسب و کار اینترنتی و روش ‌های مدرن کسب درآمد می ‌باشند. یکی از این روش‌ های نوین، استخراج ارز دیجیتال توسط خرید دستگاه ماینر است. بنابراین ما لازم دیدیم در ادامه به صورت مفصل اطلاعاتی درباره این ماینر‌ها با برگ سبز توضیح دهیم.

خرید ماینر با برگ سبز

لازم به ذکر است گفته شود در ابتدا برای اجرا و شروع هر کاری نیاز است از ابزار‌ها، تجهیزات و دستگاه ‌های مناسب آن استفاده نمود. بنابراین برای استخراج بیت کوین باید بهترین دستگاه‌ های ماینر را شناسایی نمایید. زیرا همانطور که می ‌دانید اگر در هر زمینه کاری از بهترین و باکیفیت ‌ترین قطعات مرتبط با آن رشته استفاده نمایید، درآمدزایی و سود بیش‌تری نیز خواهید داشت.

استخراج بیت کوین به ابزار‌ها و تجهیزات تخصصی خود نیاز دارد. با تهیه مرغوب ‌ترین ماینر‌ها و قدرت محاسباتی بالا می ‌توان به بهترین نتیجه مطلوب رسید و درآمد بالایی را کسب نمود. برخی از مهم ‌ترین ویژگی ‌های این دستگاه‌ ها شامل مقرون به صرفه بودن، میزان کسب سوددهی آن نسبت به قیمت دستگاه ماینر و کارایی بسیار بالای آن است.

انواع دستگاه ماینر با برگ سبز را می ‌توان از طریق مراجعه به وب سایت و فروشگاه اینترنتی رمز ارز نگاران با بهترین و مناسب ‌ترین قیمت ممکن خریداری نمود. فروشگاه رمز ارز نگاران با داشتن مجوز از وزارت صنعت و معدن کلیه ماینر های خود را به صورت قانونی بفروش می رساند.

نکات مهم در زمینه برگ سبز گمرکی ماینر

همانطور که در مطالب فوق نیز به آن اشاره نمودیم، درخصوص نحوه شرایط استخراج از دستگاه ماینر، باید به چند نکته مهم دقت نمود تا بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت که مهم‌ ترین آن موارد، خرید ماینر قانونی و دریافت برگ سبز ماینر است که در ذیل به برخی از آن موارد خواهیم پرداخت:

  • پس از انتخاب بهترین دستگاه ماینر، قانونی نمودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا دارا بودن برگ سبز ماینر امکان صادرات و واردات را بسیار آسان کرده و جزو مهم ‌ترین اسناد محسوب می‌شود.
  • با دریافت برگ سبز می ‌توان با خیالی آسوده از استخراج دستگاه کسب درآمد نمود. زیرا در این صورت پروسه ‌های قانونی آن سپری شده و تمام اطلاعات مربوط به دستگاه موردنظر در آن برگه قید گردیده است.

برگ سبز گمرکی ماینر

مزایای انتخاب قانونی دستگاه ماینر دارنده برگ سبز

  • ارز و بیت کوین در جامعه نوین امروز از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. بنابراین یکی از دغدغه ‌های دولت؛ کنترل ارز‌های دیجیتال است. به همین دلیل پس از انتخاب دستگاه ماینر مناسب، دریافت برگ سبز برای آن بسیار ضرورت دارد. زیرا در زمان بررسی بیت کوین‌ ها توسط ماموران دولت، در صورت مشاهده عدم داشتن برگ سبز، حکم قاچاق صادر می‌گردد.
  • از دیگر مزایای برگ سبز ماینر افزایش ارزش تجهیزات و دستگاه ماینر است. زیرا قطعات دستگاه شامل گارانتی شده و در زمان نقص و خرابی دستگاه موردنظر هزینه تعمیرات آن بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می ‌باشد.
  • با داشتن برگ سبز، خرید قانونی ماینر توسط دولت مورد حمایت قرار می‌ گیرد. زیرا در صورت سرقت دستگاه ماینر، شما امکان پیگیری سرقت از طریق پلیس فتا را خواهید داشت. لازم به ذکر است گفته شود در صورت نداشتن برگ سبز، عمل شما غیر قانونی و در حکم قاچاق بوده است. بنابراین سرقت نه تنها توسط پلیس فتا پیگیری نمی‌ شود، بلکه شما خود در معرض ‌اتهام خرید دستگاه قاچاق می ‌باشید.

انتخاب قانونی دستگاه ماینر دارنده برگ سبز

مهم‌ترین نکات صفر تا صد قبل از خرید ماینر

اصلی ‌ترین موضوع برای استخراج بیت کوین و ارز‌های دیجیتالی، انتخاب دستگاه ماینر می‌ باشد. زیرا لازم است قبل از خرید هر دستگاهی، به یکسری نکات واقف بود تا بتوان در ادامه انتخاب درستی را به همراه داشت. بنابراین در این قسمت به برخی از مهم‌ ترین نکات قبل از خرید دستگاه ماینر می‌ پردازیم:

  •  امروزه دستگاه ‌های استخراج با برند‌های متنوع در عرصه بازار موجود می‌ باشد که هر کدام از آن‌ ها دارای مشخصات منحصر به فرد خود بوده و از یک الگوریتم رمزنگاری خاصی پشتیبانی می‌ کنند. توجه و دقت به مشخصات ظاهری دستگاه ماینر یکی از نکات مهم قبل خرید این دستگاه است. زیرا هر دستگاه استخراج ماینر از قدرت پردازش متفاوتی برخوردار است.
  • انتخاب دستگاه ماینر آکبند از دیگر موارد ضروری مورد توجه بوده زیرا دستگاه دست دوم و کارکرده به دلیل داشتن اصطکاک، از طول عمر و کیفیت کار آن کاسته شده، در نتیجه پر هزینه و پرمصرف بودن آن از نظر اقتصادی مالک آن را دچار استرس و ضرر‌های هنگفتی خواهد نمود. امکان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش را شامل نمی ‌شود و در مقایسه با دستگاه‌ های دیگر از عمکرد بسیار پایینی برخوردار خواهد بود.
  • بهتر است خرید دستگاه از فروشنده معتبر انجام گیرد، زیرا در این صورت می ‌توان از سالم بودن آن اطمینان خاطر پیدا کرد و تا حد زیادی خطر احتمال کلاهبرداری در خرید اینترنتی را کاهش داد.
  • توجه به مشخصات فنی دستگاه ماینر دارنده برگ سبز از جمله موارد ضروری محسوب می ‌گردد؛ زیرا قدرت پردازش ماینر، میزان مصرف انرژی مورد نیاز برای استخراج، وزن و سنگینی دستگاه و میزان سر و صدا از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید دستگاه ماینر مناسب و نکات آن

انواع دستگاه ماینر با برگ سبز را می ‌توان از طریق مراجعه به وب سایت و فروشگاه اینترنتی رمز ارز نگاران با بهترین و مناسب ‌ترین قیمت ممکن خریداری نمود. در واقع فروشگاه‌ های آنلاین، این مزیت را برای خریدار فراهم می‌ کند تا مشتری بتواند دست به انتخاب محصولی بزند که قانونی بوده و معاملات را سهولت می ‌بخشد.

در جهت بیان نکات اساسی در زمینه فرایند تهیه دستگاه ماینر باید به این موارد اشاره شود:

  • متقاضیان در زمان سفارش محصول مورد نظر باید به مشخصات ظاهری دستگاه مانند برند تولید‌کننده، وزن، سرو صدا تولید شده توسط دستگاه و ابعاد آن توجه لازم را داشته باشد.
  • یکی دیگر از مشخصات مهم محصول موردنظر، مقدار انرژی مصرفی آن است. هرچه دستگاه در این زمینه از کارایی بهتری برخوردار باشد تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق داشته و از سوی دیگر از پرداخت بی ‌رویه هزینه برق مصرفی در بلند مدت به خوبی پیشگیری می ‌نماید.
  • از دیگر موارد مهم در زمینه تهیه این دستگاه سفارش از عرضه‌کنندهگان معتبر و شناخته شده است. به دلیل اینکه این دسته از عرضه‌کنند‌گان دستگاه ماینر محصول مورد نظر را همراه با ضمانت نامه‌های معتبر به متقاضیان ارائه می‌کنند.
  • به متقاضیان انواع دستگاه ‌های ماینر توصیه می‌ گردد تا پس از خرید دستگاه حتما در جهت تهیه برگ سبز گمرکی از دستگاه‌ های ذیصلاح اقدام نمایند، زیرا این نوع از مجوز تایید رسمی در زمینه استفاده مجاز از دستگاه ماینر محسوب می ‌گردد.
  • از مزایای اقدام در جهت دریافت برگ سبز می ‌توان استخراج قانونی انواع گوناگون رمز عرض و اقدام به فعالیت در بازار خرید و فروش این نوع از ارز‌های دیجتالی است. از سوی دیگر در صورت بروز هرگونه مشکل قانونی مانند به سرقت رفتن دستگاه ماینر تهیه شده توسط متقاضی شرایط مناسبی در جهت پیگیری قانونی این مهم از سوی واحد پلیس فتا در نظر گرفته شده است.

باید به این نکته اشاره شود که عدم دریافت مجوز برگ سبز به مثابه تهیه غیر قانونی یا قاچاق دستگاه ماینر محسوب گردید و همچنین هیچ راهی برای فروش یا واگذاری قانونی دستگاه وجود نداشته و فروشنده مجبور به انتقال کالا خود با ارزش بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی آن می ‌باشد.

همچنین با دریافت برگ سبز به کاربری این محصول در صورت ایجاد انواع آسیب در این دستگاه امکان تامین قطعات اورجینال و نیز تعمیرات آن در زمان محدود ایجاد گردیده است. لازم به ذکر است در اختیار داشتن این مجوز تضمین‌کننده فعال شدن گارانتی دستگاه شما است. ما در مجموعه رمزارز نگاران، تمامی ماینر‌های خود را با بالا‌ترین کیفیت و ارائه برگ سبز به فروش می‌ رسانیم. بنابراین با خرید از مجموعه ما دیگر نگران قانونی بودن آن نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *