دستگاه های ماینر ای بنگ یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین دستگاه های استخراج رمز ارز در ایران هستند. به همین خاطر در این مطلب قصد داریم به موضوع نصب و راه اندازی و آموزش کانفیگ ماینر ایبنگ بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کانفیگ و راه اندازی ماینر ای بنگ

برای کانفیگ ماینرهای ایبنگ به چه چیزهایی نیاز دارید؟

قبل از شروع به کار کانفیگ ماینر ای بنگ، باید آی پی استخر ماینینگ را داشته باشید. البته به این نکته توجه داشته باشید که آدرس استخر شبیه به آدرس سایت نیست و چیزی متفاوت تر از آن است و باید آن را از خود سایت پیدا کنید. برای یافتن آدرس استخر، پس از انتخاب استخر مورد نظرتان ابتدا به سایت رفته و ثبت نام کنید. سپس به قسمت Mining Adress بروید و آدرس های سرورهای اروپا را کپی کنید.

کانفیگ ماینرهای ایبنگ

آموزش نصب و راه اندازی دستگاه های ماینر ای بنگ

از آموزش کانفیگ ماینر ای بنگ می توانید برای تمامی دستگاه های ماینر Ebang مانند E9.2، E9i، E9.3 و E10 و… استفاده کنید.

آموزش نصب و راه اندازی دستگاه های ماینر ای بنگ

  • ابتدا ماینر را به مودم و کامپیوتر را نیز به مودم وصل کنید تا همزمان در یک شبکه قرار بگیرند.
  •  ماینر را روشن کنید و صبر کنید تا دستگاه بوت شود.
  • صفحه مرورگر را باز کنید. آی پی درج شده روی دستگاه را در کادر مرورگر وارد کنید تا وارد صفحه تنظیمات آن شوید.
  • زبان را به EN تغییر دهید. یوزرنیم و پسورد Admin را وارد کنید و پس از آن آیکون Login را انتخاب کنید تا وارد صفحه Status شوید. در این صفحه می توانید هش ریت، دما و وضعیت کلی دستگاه ماینر را مشاهده نمایید.
  • برای اینکه آی پی دستگاه را به آی پی مد نظرتان تغییر دهید، Ethernet را از منوی بالای صفحه انتخاب کنید و سپس روی Info کلیک نمایید.
  • .تنظیمات مربوط به شبکه را انجام دهید و در نهایت آیکون Save بزنید.
  • برای اینکه ماینر را به استخر متصل کنید، از منوی بالا، CGMiner را انتخاب کنید و پس از آن به صفحه Miner Configration بروید. پس از ورود به این صفحه اطلاعات مرتبط با استخر را وارد کنید. نام ورکر، کله عبور، آدرس و پورت استخر را وارد کنید و در پایان تغییرات را Save کنید.
  • به همین سادگی می توانید کانفیگ ماینر ای بنگ را انجام دهید. اگر در طی این فرایند دچار مشکل شدید با کارشناسان رمز ارز نگاران تماس بگیرید. بد نیست بدانید برای کانفیگ ماینرهای ای بنگ می توانید از نرم افزار Manage Tool که توسط شرکت ای بنگ ارائه شده است نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *